Skip to Content

1968:

İLK TUVALET BLOĞU

Henkel, klozetin iç tarafına asılan ilk tuvalet bloğunu Almanya pazarında tanıttı. Bu tuvalet bloğu haftalarca her sifonda sağladığı hijyenik temizlik ve ferahlık ile tuvalet temizliği kategorisinde devrim yarattı.

1975'TEN 2000'E:

TUVALETTE UZMANLIĞA DOĞRU

Henkel, tuvalet temizliği ve hijyeni denince akla gelen tüketici ihtiyaçlarını anlamaya yönelik araştırma sonuçlarından yola çıkarak, tuvalet temizleyici, rezervuar blokları, iki hazneli tuvalet blokları, tuvalet jelleri ve tabletleri gibi birçok farklı ürünü piyasaya sürdü.

2002:

YENİLİKÇİ İKİLİ TEKNOLOJİ

Çoğu tüketici, tuvalet temizliği ürünlerinde, uzun süreli ferah kokular ve güvenilir temizlik performansını göz önünde bulundurur. Bu istekleri yerine getirebilmek için daha önceden 2 ayrı ürün gerekliydi; tuvalet temizleyicisi ve oda spreyi. 2002 yılında Henkel, tuvalet temizleyici ve ferah koku için iki farklı haznesi olan ilk sıvı tuvalet bloğu Bref Duo Aktiv ürününü piyasaya sürdü.

2010:

DEVRİM YARATAN POWER AKTIV TOPLARI

Henkel devrim yaratan Tuvalet Bloğunu piyasaya sürdü: Bref Power Aktiv! Bref Power Aktiv eşsiz 4 fonksiyonlu formülü ile, kireç oluşumunu önler, tuvaletinize kuvvetli köpük verir, hijyenik temizlik ve ekstra ferahlık sağlar. Dünyanın dört bir yanından tüketiciler, ürünün sade estetiğinin, kolaylığının, ferah ve hoş parfümlerinin keyfini sürmektedirler.2010 yılında piyasaya sürülmesinden beri Bref Power Aktiv 1.000.000'dan fazla üretilmiş ve 50'den fazla ülkeye dağıtılmıştır.

2012:

BLUE AKTIV TOPLARININ PİYASAYA SÜRÜLMESİ

Mavi su topları sayesinde, Bref Blue Aktiv sifon aralarında bile gözle görülür biçimde temizlik ve uzun süreli ferahlık sağlar. Nasıl mı? Sifonu çektiğinizde, Blue Aktiv'in sepeti suyu toplar, aktif bileşenleriyle suyu zenginleştirir ve sifon bitiminde bırakır. Mavi suyu ve getirdiği eşsiz temizlik ve ferahlığı sifon aralarında bile görebilirsiniz !

2012:

THE BALLS DREAM BAND

Bref’in başarılı viral reklamı "The Balls Dream Band" çıkarıldı. Bref Power Aktiv'in 4 farklı fonksiyonunu temsil eden 4 seksi erkek: parlayan Dimitri, savaşçı Marcellus , ekstra ferah Marcus ve koruyucu Alejandro. Kampanya global olarak pek çok ülkede yayınlandı ve Bref'in gücünü sanal ortamda da göstermesini sağlayan video o zamandan beri 20 milyondan fazla izlendi.

2013:

6X BREF POWER JEL’İN PİYASAYA SÜRÜMÜ

Bref, güçlü temizleme formülünü yayınladı: Bref 6x Etkili Power-Jel Tuvalet Temizleyicisi çeşitleri. Bu güçlü seri pas, kir, idrar lekesi, kötü koku ve kireç birikintisi dahil tuvalet temizliğinin en önemli sorunlarına çözüm getirir, az eforla hijyenik temizlik ve ferah koku sağlanmasına yardımcı olur.

2014:

REZERVUAR BLOKLARINDA YENİ BİR ÇAĞ

Günümüzde, hijyenik temizlik ve mavi suyun ferahlatıcı etkisi Bref Rezervuar Blokları’nda bir araya gelmektedir. Klozetinizde temizlik ve ferahlık garantisi verir, kireç tortusu ve kir oluşumunu önler, 800 sifona kadar hijyenik temizlik ve her sifonda suyun mavi akmasını sağlar.

2015:

EGZOTİK LİMANLARA KAÇIŞ

Bref, Power Aktiv Escapes serisini piyasaya sürdü. Rengarenk topları ve kokularıyla sizi her sifonda egzotik limanlara taşır!

2016:

BREF POWER AKTIV DAHA YOĞUN PARFÜMLÜ

Bref Tuvalet bloklarının en son yeniliği: Bref Power Aktiv Daha Yoğun Parfümlü.  Şimdi %40 daha yoğun parfümlü çekirdekleri ile her sifonunuzda kalıcı ferahlık sağlar! Yeni formülü sayesinde, Bref Power Aktiv son sifona kadar parfüm yoğunluğunu korur.

2017:

BREF TURKUAZ AKTIV

Bref Blue Aktiv’in başarısının ardından Henkel 2017 lansmanlarından şu ana kadar olağanüstü sonuçlar elde etti. Bref Turkuaz Aktiv, egzotik turkuaz suyun getirdiği okyanus ferahlığını tuvaletinize taşır.

Bref Turkuaz Aktiv reklamları TV ve dijital ortamlarda yayınlandı ve başarılı oldular. Bu reklamda, tuvaleti temiz ve ferah tutmaya çalışmanın zorluklarıyla başbaşa kalan bir çifti görüyoruz. Reklamdaki erkek karakter oldukça yaratıcı fakat çok da verimli olmayan bir çözüm üretmeyi başarırken kadın karakter ona Bref Turkuaz Aktiv’in muhteşem etkisini gösteriyor.